Teckningsklubb!


Så igår hade vi äntligen premiär för vår teckningsklubb. Vi som anordnade den heter numera

JORANS LIVS och inkluderar mig, Joran, Olle och Sebba


Känns toppen! Vi tänker att ett livs innebär mycket gör det själv-anda. man bestämmer själv vad som ska göras, visas, erbjudanden, egenritade skyltar. display. betalar cash helst. helt perfekt.
Vill passa på att tacka alla som kom, supertrevligt. nästa event blir en filmvisning, mer info när flyern är klar. typ på måndag. Olle ska göra den.

från gårdagens ritsession.

Vill passa på att tacka Jakob och il caffe för att vi fick husera där, och till godaste kaffet av Joran själv och superduperfina bullar från Fabrique

Annars så fortsätter jag med mina potentiella printar på hemsidan som är ett projekt till för att jag ska göra klara saker av mina skissböcker. känns toppen. 

ok. nu kör vi. Jorans livs

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

odör spånar

Mitt foto
är den plats jag visar mina verk på.