skissboken fortsätter




Idag ritade jag i kylan medan Polly sov på cafe bloms uteservering vid arkitektur och design centrum/moderna museet. Känner att det blev någonting riktigt intressant. 

Sen denna är från tisdagens teckningsklubb. 
Ta och boka in 3-6 okt i era almanackor. eller iaf någon av de dagarna. just sayin!
Jag har funderat väldigt mycket på hur mina blider blir till. alltså dessa fria bilder i skissboken. Den jag gjorde idag kom ur det första som ritades, triangeln med massa streck, blev en sida av ett hus med skorsten. sen kom den mörka solen, sen rullade det på. att en liten utlösande faktor behövs för att komma vidare. i veckan som varit har jag bara blivit inspirerad av saker runtomkring mig, saker i miljön. Känns skönt. följ gärna @joranslivs på instagram. klart slut

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

odör spånar

Mitt foto
är den plats jag visar mina verk på.