ja vet


att det va ett tag sedan sist. och som vanligt så skyller jag på att min kamera varit utan batterier. men snart så.
och., käresta ropade på mig i fredags. kom o se en konsert du int vill missa. ok tänkte jag o besvarade med ett ja.
J. tillman va så underbar som man kunde ana. helt suverän konsert med helt suveränt sällskap. bilder kommer int.
ja
ja hyllar int finland, däremot drar ja dit imöra. kryssning o hela baletten. ouf.
min kompis b-man rännde rakt in i en lyktstolpe med hojpan i helgen. hehehe.
jag har funderingar på jamie t. vi får se.
lit bilder på mitt skapande kommer inom denna vecka.
ok nu hänvisar jag er till FABRIKEN där en film ja gjort i afton går att beskåda.
hörs.
god indie

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

odör spånar

Mitt foto
är den plats jag visar mina verk på.