nötcreme deluxe, oz rozz o heden special

ännu en underbar helg i gagnef har passerat. skanka loss 2009 bjöd på allt som skanka loss ska bjuda på, förutom regnet som inte direkt kändes som en fin bonus.
ni får lite bilder nu o lite mer historier senare.. idag regnar det, vilket inte ska dra ner mitt humör.
rakknar o dohren gör smygreklam för den ädlaste drycken i dalarna. haiwa.
se så himla glada de är.
in i dimman
härliga heden i rökarsymbios med min käresta
nötcreme deluxe
ett glatt men ack så förlorande gäng.
mumpa fick en alldeles underbar OCH praktisk tisch av mig som jag har gjort.
kartongtryck med tre fickor för cigg snus o bärs på fronten o en ficka för plånkan därbak.
gott med heutes ala heat
kommentar överflödig.

en riktigt god hot dawg.
ballongkonstnären dohren med sin senaste kreation
som såklart firades
captain credible va suverän. och likaså
simon g som bjöd på fina bitar
sen va det söndag o alla slitna besökare ville hem.
fler bilder kommer både här o på fejjan. look out.
god indie.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

odör spånar

Mitt foto
är den plats jag visar mina verk på.