gerles sports united

okej nu är det snart dags för mig att ta sommarlov, men innan dess så ska ni nu få avnjuta lite fina bilder från min helg och från utställningen.
vi i gerlessports vann konstbollen. fotbollsturneringen mellan olika skolor här i sthlm. pernby, grafikskolan, idun loven och vi.


min ateljeplats under uppstädning.
fika så fint.
nu kommer lite pics från själva utställningen som slutar idag.


detta va mina grejer, som ni förstår och ser så va det guldkornet i utställningen.
johann gillar självporträtt. och han är riktigt bra på det. nu håller han på med sin tidning. KRAKADOOOM. bästa serierna, ni kommer aldrig behöva läsa något annat.
fredda är int så dum på sin pryl heller om man säger så.
jag fick va mä på många prylar, här söker jag sällskap i jackies film installation. skäggig o go
G-man kör sina grymma cut outs. riktigt bra doningar.
sebadoh, fick upp sitt upp och nervända kors med corpse paintade porträtt på bland annat obama och jesus. gött mos.
lite jobbigt att jag int hunnit ändra på detta foto men det är iallafall Sigges fina porträtt på flickvännen sin. tjollahopp
riktigt dålig bild på en riktigt bra tavla av Martin M. vår lagkapten
alltid gillat hampus grejer. snyggt upphängda också.
st OLOF. killen som kom in på mejan. gött!
maniskt bildletande.
Theos grejer. fenomenalt fina porträtt.
sebastian i tvåan, alltså inte sebadoh. jag gillar text. text gillar jag.
goa grejer.
det va lite guldkorn ur samlingarna.
nu ska jag invänta lite folk här på skolan sen glida iväg o se vad iduns elever haft för sig detta år.
god indie

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

odör spånar

Mitt foto
är den plats jag visar mina verk på.