berlin is da shizzle

såklart så va ju berlin göttars
jag o käresta hade det hur bra som helst. massa gatukonst som ni får se prov på senare. inge blu dock med det får bli nästa gång.
massa annat dock. vi åt å drack drack o åt och så gjorde vi såhär.
vi va på marknad, hittade massa fint. ramar tygpåsar pins mm. grymt
satt å åt. blev lite för mätt på falafel m halloumi efter ett par.
klättrade i träd till ett skolprojekt.
satt.
konsten allmänna galleri va alltid öppet och full av överraskingar

svennebanan

underbar resa med allt som gjorde det möjligt. luv!

sen igår va jag o mina kamrater från skolan ute på konstfack och grafikskolans slututställning.
på grafikskolan ställde min sambo clay ut o det va riktigt bra.
ceke da greeek
grymma kartonghus
alltid denna väntan på johann o sebadoh
på konstfack hade någon byggt en trälåda som vi kikade in i o glädjes åt.

någon hade fått ananas som present.
en del riktigt fina grejer men så himla mycket så man pallar inte riktigt.
tills nästa gång
god indie

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

odör spånar

Mitt foto
är den plats jag visar mina verk på.