sjukt mycket bilder.

nyklippt.
helgen är över, åter till skola, med ansökningsarbeten o annat.. fjodda va här i helgen vilket va riktigt roligt. goare gubbe får man leta efter.. jag har en massa bilder som ni lä se så nu kommer de. en drös..

gonzo öl för 115:- god som få.



det va fredagen det. boule, öl o massa kul. som det bör vara på en fredag/fridag.


johann hade inflyttningsfest. vi va där.
poeten o jag drog hemåt efter att vi satt igång dansgolvet..
idag måndag har jag foppa forsen, sebadoh o johann varit hos johanns päron, gjort mat, o rastat hunden. såhär kan det gå då.


bilden på johann kan vara en av de bästa korten jag tagit på länge hehehe..
aja det va det. veckan har börjat så nu kör vi.
god indie

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

odör spånar

Mitt foto
är den plats jag visar mina verk på.