på tiden.

puh, mycket skola nu,
i fredags skatade jag o hinkade öl på sjöhästen, riktigt gött. skrev lite texter med lasse o spetan. sen på lördagen så kom ozzy in rätt tidigt så vi tog oss te bolaget, inhandlade vin o öl för att sedan dricka upp det mesta hemma hos iceonit. på kvällen såg vi seasick steve på debaser medis. fast i bion så det va plexi emellan. skumt men kul o se. ja spillde öl på ozzys nya jacka. han i sin tur blev nekad i dörren på krogen vi skulle på efteråt, lika bra det kanske med tanke på hur vi va.
söndagen va fylld med våffelbuffe o dum o dummare. skön helg. idag bygger jag en invasion, mer än så får ni ej veta än. lyssna på låten jag har med åt er. jag är helt fast i den just nu.
visst ja, drömde om spöken häromnatten. andra gången på kort tid jag får besök på nätterna.
god indie

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

odör spånar

Mitt foto
är den plats jag visar mina verk på.