måndag kväll...

ännu en helg i örebro. millencolin open 2009 är avklarad. jag lasse o spetan med tös drog lite sent på fredagseftermiddagen mot billy da future. spetan som är en säker bilförare rejsade ner på nolltid, medan ja o lasse klunkade öl o kir i baksätet. trillade rakt in i en förfest hos BtF och hans tös malkin. vi snurrade till oss rejält innan vi drog på krogen. därifrån finns det vaga minnen. lasse blev biten i kinden av en snubbe med hästsvans o camobrallor. jag pajjade min kamera och beställde in massa sprit. go kväll. tidig morgon. lasse skrek KÄFTEN åt allt o alla, medan ja o spetan lajjade omkring. sen drog vi till java där buffén är sjukt god o billig, efter närmare 5 koppar kaffe drog vi till bolaget. solen lös så vi satte oss på balkongen o tog en stänkare innan det va dags för att ramla in på tävlingen. ingen av oss tävlade dock.
grymt bra åkning bjöds det på. sen va det dags för kväller, spetan hade magknip så det blev inge dricka för honom. desto mer för BtF, lasse o mig. missade nästan hela krogkvällen då vi satt o skrattade åt varandra hemma hos BtF istället. himla trevlig kväll.
drog tidigt på söndag morgon. spetan va frisk o kry så vi lämnade örebro redan runt 11. Lasse hade förlorat sin klocka men annars klarade han sig bättre än förgående år.
TAck billy o malin för en riktigt trevlig vistelse hos er. big up. då min kamera är trasig så tog jag mig friheten att roffa åt mig denna bild från fejjan.

igår såg jag även the wrestler, inte så himla bra faktiskt o så rakade jag skägget, så nu är man nästintill kal igen. skumt men skönt. oki.
just ja, nästa radio på IPO-bloggen kommer upp på fredag kväll då jag lä jobba på torsdagen. bummer. men den som väntar på något gött.
god indie

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

odör spånar

Mitt foto
är den plats jag visar mina verk på.