dart väder

tjåk.
jahopp, sista dagen innan skolan börjar har varit fin än så länge, promenerade i en o en halv timma med iceonit, vi gick på isen o babblade om bandanas bl a.
för någon dag sedan va vi ett lite udda lag som skålade o kastade dart på söderport, det är gött där o billig öl har dom, plus att darten är gratis. dart är bra för man får dricka öl samtidigt, nästan så att det går bättre med malt i magen.
så jag lyssnar nu på animal collective o väntar på min skjuts, grambo kommer med bil.
min nedräkning till oasis har börjat också.
här kommer lite av en bäst av lista från förra året.

bästa plagg: flanellskjorta
sämsta plagg; allt ljusblått
bästa telefonnummer; sjukrådgivningen 08-320 100
bäst fastfood, langita och smeszny syr
bästa matställe, soldaten svejk, chutney, indiska på min gata.
bäst musik: smutspepp
otippad bra låt; 6an med timbutktu, frej o supreme
medicin; kan jang
låt som jag trodde va bra men som inte va det; I can Jive, med jerry williams
bästa form; kub.
sämst form, min egen
svettigast; jag
bästa godis; snickers, som alltid
sämst kaffe; Max och förbutiken på vi i hornstull.
bästa pizzahänget, bambina i hjorthagen
bästa helgen, gagnef
finast älv; dalälven
bästa prata för sig själv-quoten; koka kaffe vispa grädde, hot shot hot shot hot shot. charlieboi inne på imperiet.
bästa bilförare; grambo
sämsta bilförare; jag
så nu hiner jag inge mer, bästa föraren kommer o hämtar mig nu.
bilder kommer ikväll.
god indie

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

odör spånar

Mitt foto
är den plats jag visar mina verk på.