tekniska strul är inge kul

tjobaloba, jag har ingen telefon pga att tele 2 sabbat min beställning, surt sa räven. så nu kan jag knappt bli nådd, vilket suger. sitter ikväll hemma i horsan, ska fixa till min atelje o dricka öl samtidigt.
idag slutade min skola för terminen, vi hade genomgång, lärarna gillade inte mina prylar för att jag inte valt att göra någon kopia och att mina parafraser va på basquiats mindre kända verk. vilket suger.
om ni gillar the prodigy så borde ni kolla in nursery of naughtiness- the collision. fet tekkno. idag har hyper hyper fest, kommer bli smockat borde gå men jag finner mitt eget sällskap som det bästa ikväll. sak samma. nu kommer lite bilder på vad jag gjort.

min parafras på rembrandt. i basquiatstil, utropspris 10000:- hehe.
fast detta är en närbild, det finns mer åt sidorna, men det syns inte.
mitt pågående projekt. kommer ta över världen.
sen så igår va jag, gurgla o sebba på en grym utställning. "tänk om..." heter den o ligger på garvargatan 9 kungsholmstorg. där finner ni grym streetart, graff foto samtid i en salig blandning, allt är täckt av färg besök den bums. detta är ett smakprov.
felvänd men ändå, grym en som kallar sig för forget tror jag iaf. props.
nu ska jag lyssna vidare på nursery of naughtiness.
god indie.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

odör spånar

Mitt foto
är den plats jag visar mina verk på.