teknik ä skit särskilt mobiler

nu kan jag alltså ringa med min mobil, men inte ta emot samtal. tele 2 ä fan så struliga asså, har ju liksom nästan vant mig vid att inte ha nån lur, så får man sim-kortet, å så kan man int ta emot några samtal, puh, idag har jag jobbat, busat, sett en usel period hockey på zinken, ätit gröt o klistrat upp kvadrater i lyan, ska nog läsa lite kanske, lugn dag. söker klubb, kanske hyper hyper vore nåt ändå. såg nikkis framträdande på hans skola igår, så fruktansvärt bra. bilder o mer om gårdagens upplevelse kommer på indie-bloggen inom kort. ska bara ladda baatterierna i kameran. tills dess är detta en bild som storchen skickade till mig, en himla härlig toa. kommer inte ihåg vart i världen den finns, costa rica dyker upp, men det är nog fel... eller. äh ja vet inte.
cool som tusan.
nu skiter jag i det här.
god indie på er. o glöm nu inte att önska er the smiths-singelsamlingen som kom i dagarna.. tror jag iaf.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

odör spånar

Mitt foto
är den plats jag visar mina verk på.