söndag.. JA

visst är det så, det är återigen söndag mina vänner, söndag, dan före dan före dan före dopparedagen tror jag. lite om vad jag vill få sagt idag finns på IPO-bloggen
har varit på idun lovens julfest med viggo o rakknar å lite andra, mumpi va där o välkommnade oss, det blev en blöt kväll med mycket dans o trams. igår fick jag nässelutslag av en katt. fast kvällen va grym drack öl på snottys, vilket jaginte gjort på länge. och mitt underbara sällskap gjorde det hela ännu bättre.
snart ska jag ut i kylan, julbord på jobbet. antagligen inget vegetariskt så det blir potatis o öl. inte fy skam det heller. nu blir det några dagar tills nästa gång o då uppdaterar jag med årsbästa-listor på saker o ting. den som väntar på något gott.
jaha en video här visar bon iver och bowerbirds framföra låten lovin's for fools.
god indiejul på er alla från mig.


Inga kommentarer:

Bloggarkiv

odör spånar

Mitt foto
är den plats jag visar mina verk på.