nu har det vart juligen

21.00. plats; horsan
ensam.

sitter nu här igen o lyssnar på battles skiva mirrored. helt suverän. jag gör banne mig som min gode vän sebba o lägger upp en battles-låt.
såja, se vart den hamnar.
aja, juldagarna i avesta gick som smort. satt med mor min om kvällarna o drack vin o gaggade. riktigt trevligt. på dagarna läste jag medan mor o syster stod i med julematen.
min systerson manne har blivit större o ler mot mig mest hela tiden,
tror det har att göra med skägget mitt.
på julaftonen så va d massa som skulle göras, och gjordes.
på kvällen byggde vi pussel o drack whiskey, den svenska mackmyran är att rekommendera. grymt god.
jag o molle
godis
en fin gran i det finaste hemmet. min systers.
julebordet
tre olika lika
anade en hakkorsflagga på karl-bertils julafton också. nån annan som sett den. ska forska vidare i det.
jag i funderartagen.
jobbkamrater
i söndags va jag på jobbet, vi åt julemat o drack oppigårds winter ale, direktimport från hedemora. spana in den innan det är för sent.
igår såg ja o tiny filmen "margot at the wedding", sjukt bra film, med jack the black. mitt filmtips från tiny. vi drack även vin o gjorde vikgubbar. rejmond bonanza fick han heta. det blir ofta gubbar istället för gummor. så kan det gå. nu ska jag dricka mig frisk på smoothies som jag gjort. med apelsinjuice, banan o ananas. gott!
aja imorrn ska jag vara frisk, är lite sjuk just nu tror jag, eller så är det bara min hypokondri som talar.
god indie

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

odör spånar

Mitt foto
är den plats jag visar mina verk på.