nästan bara fest o konst, konst o fest, konstfest

onsdag, sitter i min lya o är frälst i turin brakes och bon iver. riktigt bra musik.
igår va det julfest på skolan, en historia om det finns på IPO sidan
ska nu visa upp en massa bilder från förra veckan tills nu. plus lite måleri som jag gjort under en period. och då rockar o rollar vi:
här är jag på fight club

le chuck med johann på sång. kom på deras spelning på mosebacke. mer info om datum kommer tills dess kan ni lyssna på deras musik här.
strömavbrott i horsan

fest hos b-man i gamla byn. glögg o starköl. mor min gav mig o jykklo en platta öl o dela på. fyllan va ett faktum. tack mor!
en fin stol såhär i juletider.
stressgången, t-centralen under rusning. usch!
vet int va den här snubben heter.
och nu lite egenproducerade prylar:

parafraser på cezanne och basquiat.

min systerson i olja.
en gammal grej jag hittade i garderoben, tycker om den fortfarande.
så det va nog alles, nu ska jag påbörja en bok av francoise sagan, något av ett leende.
god indie

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

odör spånar

Mitt foto
är den plats jag visar mina verk på.