neues jahr

snart ni, så står ni på diverse balkonger på någon fest som ni trodde skulle bli så kul men som rann ut o sög.. skålandes det nya fräscha, oprövade året. jag kommer också göra det, fast på en fest som förhoppningsvis kommer hålla till sen morgon. jag är alltid skeptisk till nyårsfirande.
det blir inga listor, orkar inte att tänka på det just nu, sitter här, smått slirig på kan jang o dagens, funderar på vad som gett mig mest under detta år, kommer svar på det senare..
igår fick jag besök, vi skapade det finaste collage som nånsin har skådats. kommer snart på en plats nära dig, dig och DIG!
nu till lite bilder, för ett utlåtande om året som varit kommer när det tagit slut.
korvkioskhäng
ingen kommentar
inte en... utan två fina fläskiga köttkorvar mä svängdörr
eufori
sen drog korvälskarna ifrån mig, jag lyckades fånga dem i flykten.. senare i natten syntes de i slakthusområdet, släpandes på gris, ko, älg o tjur.
mina vänner är ju så fina.
nu ska jag suga i mig min dagens, knarka kan jang o göra kuber.
god indie!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

odör spånar

Mitt foto
är den plats jag visar mina verk på.