lång dag för konsten

puh, hemma, lyssnar till detektivbyrån och tar mig en folkis.
va i skolan till 20 över 23 idag, lång dag för konsten..
idag va jag, johann o sebba på stan o handlade färg, då vi stötte på en gubbe som vinglade omkring o skrek könsord o va riktigt dryg, sa åt an att hålla käften, vet int om vi lyckades, himla jobbig snubbe iaf.. sen nu precis, så hörde jag röster i trappen, en mansröst som upprepade:
- I'm sorry, I'm sorry på bruten engelska, det visar sig att han irrat runt i trapphuset och int visste vilken våning han skulle in på, så han hade klampat på en annan dörr o väckt min kära granne. bör tilläggas att gubben gick runt i tischa o små tighta kallingar, int boxers utan såna gamla trasor, riktigt kul o se,
hittade en bild som jag tänkte att ni skulle få se, fler som är pepp tydligen.

vet int...
okej nu ska jag lyssna på theres a light that never goes out, dricka upp, sen slagga. imorrn drar jag till AwestA.. på återseende efter helgen antar jag.
god julindie på er.
tjåk

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

odör spånar

Mitt foto
är den plats jag visar mina verk på.