flaskpost o kneg.

julfint i horsan
hej hallå, sitter i min atelje o limmar kuber, pl400 o kakelplattor. ni får se senare.
idag har varit en underbar dag, vaknade i danderyd drog runt på stan
hittade en maskin som gjorde flaskpost,
en robot för första hjälpen,
en tomteluva som inte va mkt för världen. helgen gick till att dricka öl, fira underbarAnna o rambos år, äta dricka, dricka äta..
är på jakt efter en heliumballong i form av svampbob, såg en i lördags fast den ägdes av en liten unge vars pappa hade köpt den på skansen. va där idag utan lycka. imorgon ska ja te jakan o se min gode kamrat mr fever läsa upp sina texter, ska bli grymt kul.
här kommer lite fina bilder från mina dagar.
gamla godingar
nya godingar
gammal och sliten goding
god goding från dalarna, hedemora
till jykklo
d va d hele, nu ska jag hämta plankor, lyssna på simian mobile disco, hustler", panta burkar o skapa historia.
god indie.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

odör spånar

Mitt foto
är den plats jag visar mina verk på.