sovprojektet

röd.
nu följer först mina anteckningar under projektets gång.

konstigt att jag hann med att drömma under 20 minuter.
drömmen handlade om en typ, kanske enstöring, som satt i ett litet skjul fick besök, vreste o hade sig, glas ramlade ner i hans huvud. det kan ha varit kjell berqvist.
han babblade om att världen skulle gå under, men att det inte skulle ske nu, sen kom det en herre med en jäkligt äcklig haka o stack in fejjan i dörrspringan, babblade nåt om stulna pengar. äcklig, nästan surrealistisk uppsyn över herren i dörrspringan, mer fönsterglas föll mot enstöringen, han reste sig o sen minns jag inte så mycket mer.

en annan sekvens va jag o min far med i, men den är riktigt dimmig.

klockan är nu ca0350. nästa sovpass börjar klockan 0600. under tiden ska jag rita, läsa lite, besöka sjuelva, kanske dricka en kaffe, eller en juice o en bulle tror jag det blir. anywhoo drar nog ut snart.
känner mig inte så trött faktiskt,
teckningen på jocke blev riktigt bra. nöjd som tusan. får se hur jag beskär den bara

0356.
skulle va gott med lite rötjut.. fast kanske lika bra att det inte finns nåt.
mot 7-11
okej, sovprojektet fortsätter.
sitter på 7-11 nu, klockan är strax efter halv fem på morgonen, pestopizza och kaffe. funderar på matvanor, tror inte detta är det bästa.
nu är det töväder, typiskt
undrar om jag ens sover under mina 20 minuters sessions
jag drömmer, men sover jag?
ska jag köra ett dygn till, får se imorgon. för att detta ska ge resultat måste man nog vara noga med tiderna.
det finns bara skittidningar här. britney har blivit dumpad igen. trist
dags att återvända hemåt.
limdags
från 7-11
klockan är runt halv sju, precis vaknat efter 20 minuter sömn. mina händer är väldigt slappa känner jag när jag skriver. tenderar att dregla under sovstunderna.
nu är jag även lite trött och ofokuserad. tog en tvättid förut i natt. som börjar klockan 7. skönt, måste tvätta lite underkläder. minns en frän doft där nere i tvättstugan dock. kände av den när ja bokade tiden.jaja.

drömde precis om en katt o en liten bebis.
bebisen hade plåster utanpå kläderna, mamma va där o sa nåt i stil med; hade jag sett nån av er så hade jag knackat på med en hund o en drink.
syrran garvade. peter va upptagen med bebisen.
och så katten. jätteliten katt som va hur vänlig som helst hos andra människor, men när den hoppade upp i min handflata så bara börja den flagna samtidigt som den klöste mig, både i handflatan och i foten, sköt ut klorna mm. hua!

ok. tvätten är igång att bli tvättad.
jag börjar bli sjukt trött här i soffan. struntar i ett till dygn som da vinci

snart dags för sista 20minuterssömnen, sen har det gått ett dygn. vet inte vad jag ska säga om den här natten.. tvätten är klar o efter sömnen drar ja direkt till moderna. dricker kaffe o börjar dagen. so be it.

drömde om jobbet
jag skulle lägga upp mackor på fat ingen visste vilka. frågade i kallskänkan, fick nå svar, ringde till köket o fick ett annat svar. kallis igen med ett tredje svar o telefonsamtal, jag lackade ur och valde själv till slut. i plast, o då fanns det inga.

så.. dagen idag har varit lite virrig, drog några korta tassar i espressobaren på MM, kikade på lite tavlor, kom underfund med att jag gillar nationalmuseet bättre just nu. åt en trippeltoast i bloms.. lunchade på max med johann innan vi drog till skolan.
trötter är jag. men på gott humör.. ger mig in i färgen röd nu. får se hur det går.
en tavla jag blev klar med idaG. riktigt nöjd.
näe, nu ska jag dricka upp mitt kaffe o ta d riktigt lugnt. blev bjuden på fest på fredag. låter trevligt.
säkert något mer jag skulle skriva ner men det får komma när det kommer.
god indie.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

odör spånar

Mitt foto
är den plats jag visar mina verk på.