så dåligt men nu är det så bra


grymt dåligt med uppdateringar nu på sistone, men det händer ju så himla mycket i mitt liv just nu så det finns knappt plats för detta, men jag ska bättra mig, med början idag, ikväll, inatt..
det har varit en galen helg, maskerad på skolan, fylla på lördagen, jobb söndag, jobböl på kvällen,
puh, jo visst.. imorgon drar jag te lilla gatan o hänger med nikki fever, filmar till kortfilmer och tolkar peter breughel.. jepp jepp, jag låter bilderna tala, och undrar samtidigt över det här med hundår, varför överhuvudtaget?
och lyssnar på smutspepp. SMUTSPEPP
jag ger er maskerad på gerlesborgsskolan.
smutspepp på dansgolvet, men det va tidigt o öset visste inga nivåer senare in i giget, succé.

vato, johann o gimpklubbaren signerad mig själv. himla nöjd faktiskt, shortsen är ju så himla fina..

johann med sina stolta attributer
posering..
mina fina ben. gotta luv em
damn it feels good to be a gangsta..
senare på kvällen, mer ös med en full drös
hårt mot hårt
död åt marie antoinette
dagen efter

så, nu ska jag kolla upp lite bloggar o kika restaurang tills fredag då mor o moster kommer på besök.
lev väl, god indie

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

odör spånar

Mitt foto
är den plats jag visar mina verk på.