på en öde ö, mitt i lägenheten.

kaknästornet en kväll. vi va ute o sladdade med viggos bil o diggade hiphop.
såja, helgen går sakta mot vardagen igen, vilket känns skönt för mig då det blir skola imöra igen. ledig idag, lugnt, ozman o iceonit kom över på kaffe o vi firade 1:a advent med massa samtal om diverse. jygglo flyttade ut idag, känns konstigt, men nu bor man själv igen iaf.
i fredags satt jag, jygglo o en platta sofia i lyan o babblade, bl a om våra händer då jygglo visar sina handflator o utbrister:
detta tompa, är resultatet av 30 års ineffektivitet. mjuka O lena, hehe...
sen drog vi en kortis till
big O vid konstfack,
för att sedan splittras upp, jygglo drog vidare jag drog hem, utan att veta att jag glömt mina nycklar i lyan. blev sittandes/ liggandes halvslumrande i cykelkällaren till jygglo behagade dyka upp. drygt. lördagen jobbade jag, gick helt ok. jocke fick en blandskiva av mig som jag är riktigt nöjd med.
sen drog jag o fever hem till mig,

det slöts upp med folk o till slut satt vi ett gäng o ölade o brölade, trevligt, förutom min granne som störde oss med sitt tjat. så kan det gå.

i torsdags samlades vi för att äta o dricka gott på soldaten, deras panerade ost är så himla god, till det dricker man öl ur stora bastanta glas

sen byggdes det pärleplattor o dracks mojitos i danderyd, riktigt mysigt.

i min atelje lattjas det med
kuber för tillfället, har helt snöat in på dessa fyrkantiga ting.

vårt trollpepp har tinat bort. R.I.P
så, nu ska jag glutta på lite bloggar innan jag tar mig till iceonit.
god indie

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

odör spånar

Mitt foto
är den plats jag visar mina verk på.