matt hensley o film

fredag.
filmade lite med sebba till en film som kommer bli hur grym som helst. sen mötte jag mor, kusin, o moster för en gemensam middag på döden i grytan, hur gott o trevligt som helst. sen efter det dracks det öl på alis för att senare splittras upp, jag fortsatte till en väldigt mysig o härlig afton/ natt i danderyd.
lördag, lite sliten o väldigt trött vandrade jag genom östermalm mot jobbet. helt ok dag i bloms, fick sluta lite tidigare. sen tog jag o fjodda lite öl i horsan för att sedan se 14åriga tuppkammar på flogging molly. ska aldrig mer gå på konsert där åldersgränsen är 13 o det serveras lättöl i baren. fy fanken, men Matt hensley är ju så himla grym.
efter det flydde jag till O'conells i gamla stan. riktigt trevligt, iceonit va där o svajjade till darrens indiega dj set. grymt. vaknade idag upp till snö o riviga kattklor. men mycket trevligt. träffade sen upp med sebba för att filma o spendera ca 2,5h inne på ica aptiten och sedan förfrysa varenda lem mitt på en grusplan vid zinken. allt för konsten. kom ihåg det,
Annars så är jag avis på nikki fever som åkte till NY igår. k
ser fram emot alla julmarknader samt att få sätta sig ner o måla en massa imorgon. yes.
bilder inom kort.
god indie

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

odör spånar

Mitt foto
är den plats jag visar mina verk på.