jag ylar mot månen

hård helg med division of laura lee på fredagen, trevlig natt som slutade eller började i danderyd, jobbade lördagen som runner på MM, helt ok, tog nån öl för att sedan kila till skolan o slira lite, stod i kön te mosebacke, skulle se org 12 o ken ring, men freakde ur o drog hem istället, vilket va trist men bra då jag hade en lång jobbdag på söndagen. sen satt vi kvar o gaggade med öl. gött är livet.. skulle sen till skolan o hämta min påse som blev inlåst på lördagen, fast det va låst då mä så jag drog hem, satt med jykklo o lyssnade på tekkno. gött är rajvet.
idag har det fipplats o donats i skolan. smutspepp!!!!!
här kommer några bilder.
filterhouse ä bra skit kolla in detta
boyz noize
mumpa som kollar in ölkön
pontan som lirade med giant boar, ett av förbanden till DoLL
någon slags förfest
ikaros i solnas bibliotek
johann i en liten byggare bob-hjälm
oki, nu ska jag läsa bukowski, äta mat o kika in blogoberit. gör det ni med.
happy indie

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

odör spånar

Mitt foto
är den plats jag visar mina verk på.