indianaflipper o vardagligt bröd


titta och lär er förstå varför folle är så himla bra.
sebba pausar i filminspelandet
jag pausade också
tisdag. måla måla måla.. idag har jag målat på min parafras av peter breughels blinda för blinda från 1568. grymt nöjd. ni ska få se vidare in i inlägget. lite bilder från helgen kommer också. hittade ett indianaflipper idag som ska testas imöra efter att jag o mumpa klippt lite filmhistoria. idag har varit en bra dag, lite väl isande men bra. drack lite öl med mumpa på söders hjärta också. trevligt som tusan.
håll till godo.
min version

batman, indiana och family guy. sanning!!
snö. på en alldeles förträffligt mysig morgon
idolen. Mr Matt Hensley
låter denna tala för sig själv
fjodda, mannen jag avnjöt förra bild med.
nu ska jag leta kulspruteljud till min film o läsa black moon party.
god indie

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

odör spånar

Mitt foto
är den plats jag visar mina verk på.