sprit eller konst.. sprit eller konst


lite prylar jag pysslar med..

så då ska vi se, långa dar på skolan resulterar i mindre upplägg här på tomtar i min skalle, men nu kommer det asmycket bilder från helgen.
fredagen kom brollan på besök i skolan, sen gled vi te kalashnikov innan sns-festen tog vid. nya adidas skulle firas med pompa o ståt, sen hamnade vi på axela o nada, dimmigt, men jag började iaf filma på mitt nya projekt, "missbruk av duk..and the fighting tiger" kommer här när den är redo, mycket hände o mycket är redan glömt.
lördagen spenderades först med min syster, hennes karl och min lilla systerson iprenManne. grymt trevligt, sen började det bärsas med ygglo o b-man, det va dags för tiger lous releasefest.
puh. nu kommer bilder:
fredagshäng i skolan. lugnet före stormen.
hemma hos kalle, grambo säger att han blivit bättre på gurahjälten, jag tror honom inte.
b-man med munnen full av gratis på sns.
pudde, i sin ensamhet på krogen.

tre kamrater för sig själva.
lördag o dags för tiger lou. efter denna kväll så har jag sjukt många foton på Spettet så nu blir det en kavalkad på honom. plus mer men först.
Spettet på 44;an:




detta är bara en liten del av vad som fanns på honom, men visst är han fin,, gillar dansen på näst näst sista kortet hehe.. bra där spettet.
men vi va ju andra där också:

brölhunden o b-man

pontan o jag, himla fint o återförenas med dessa gubbar. resten av kvällen är lite dimmig..

så det va väl helgen i stora drag, i veckan så händer följande.
skolöl på torsdag, pussel imorgon, jobb i helgen o en himla massa sköna äventyr däremellan.
mycket nöje.
god indie!
IPO rprsnt.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

odör spånar

Mitt foto
är den plats jag visar mina verk på.