lite sent men ett axplock


jojo, just hemkommen från bandithagen där vi bygger ett grymt svårt pussel för tillfället. riddare o himmel. 1500 bitar medieval style. puh.
lite bilder från min o mumpas häng på idun loven, där vi lekte med en basketboll, spelade piano, såg en grym video som han gjort. samtbalansbrädetävling. detta va i torsdags

jag på idun.

mumpa med gayest snack och dansbalans på idun.

bobby i primal scream, och jag efter primal, svettig o dan lycklig som fan.


boy band looken på gubbar.. så kan det se ut när man sitter ett gäng från skolan, gurra from hell lyckades pruta på ölpriset så det är klart man stannar.
johann påväg te haket med billig öl, fast det visste han inte då.
resultat hur en skenande efterfest från en sådan kväll kommer nedan. mycket nöje.
Anna Anna Anna Apelsin

sebba i fin clown serie.
anna apelsin o sebba i fin festsymbios
gruppbild minus mig.
svampis.. sen läste vi högt, ur bukowski o drack svart balsam.
så det va det. på lördag släpps tiger lous skiva, ser jag fram emot. annars så är jag just nu helt såld på markus krunegårds skiva. grymt himla jättebra.
rötjut salut.
indie

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

odör spånar

Mitt foto
är den plats jag visar mina verk på.