blåbär...

tjåk. jag bestämde mig för att vänta med upprinnelsen av helgen som passerat. det får komma sen nån gång. idag tänkte jag istället visa ett verk jag blev klar med idag. bara icke-konstnärliga material mot ett stilleben som stått i ateljen ett tag nu.

i förgrunden sitter jag o mixar jord o fil o soja för färgexperiment. i bakgrunden sitter sebba o bygger en käpp. så har vi det på skolan.
vissa delar är målade med blåbär,
sebba gillar blåbär så han fick smaka.
jag undrar hur en skiva som division of laura lees nya bara kostar 99:- på cdon. men det är ju bara bra liksom.
jag undrar också om man ska ha papperet kvar på sina findusbullar när man bakar dem i ugnen.

förresten så spelar division of laura lee på debban medis nu på fredag. gå dit!

Maskerad på skolan nästa vecka. för första gången i mitt liv ska jag försöka klä ut mig på ett vettigt sätt. vettigt enligt mig då så jag vet inte va d blir.

snart.

hm vad annars, längesen jag skatade nu. lä börja snart igen. nu bombar vi backar o säger tills vidare.
mörk indie!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

odör spånar

Mitt foto
är den plats jag visar mina verk på.