underbarAnna, skola, ungersk korv och grenadin

helgen är över, jygglo va på besök, han åt korv och drack öl.
underbarAnna har haft fest o jag tänkte nu visa alla mina misslyckade kort från den festen. har en del videoklipp också men de kommer imorgon.
alla fick fotodille på heden så hans finns säkert med på ca 300bilder från kvällen. han är ju fotovänlig. fina heden.
nu ni:
misslyckade foton från lördagen. av;ERK.




ja de va några av mina misslyckade foton.. undrar vad jag ser ibland asså.
nu sitter jag och äter svampbob fyrkant-choklad o lyssnar på en underbar låt av sigur ros som mumpa tipsat om.
vidare följer en bild på jygglos ungerska kabanoss som han beställde på grillen i fredags natt, och en bild på tequila sunrise, den förbjudna drinken.


vidare från festen så kommer en specialserie om kalashnikov och lite videoklipp.
sen lite bilder från min, heats och kalashnikovs shoppingrunda, plus lite annat gott. men det får bli imorgon, för nu ska jag ta en bit choklad till o fixa lite med annat.
visst ja, jag har börjat skolan, gerlesborgsskolan, den verkar grym.
god indie på er

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

odör spånar

Mitt foto
är den plats jag visar mina verk på.