späckat schema

detta är min systerson, världens coolaste Manne, vilket gör mig till morbror. träffade honom i lördags. fredagen spenderades på tåg o hos jygglo med kaptenen o cola, grymt trevligt.

OK, tisdag. har städat, gjort matlåda, vart i skolan,

kittat upp ateljen, handlat, tar nu en öl sen kanske hem te iceonit. missade jobbmiddagen igår, vilket inte va bra, men jag o blodpudde gjorde klart svampis istället. han blev grymt bra asså, sen kom tori o mumpa förbi med fikabröd. mysigt o trevligt. förresten så tvättade jag också, men jag glömde bort den så hela min lägenhet va belamrad med blöta kläder tills idag då.. jaja- BILDER!!!
åzman bjöd på goa kex på Handen Baby-festen.


och guitarhero-battles. åzman va bäst. grambo va sämst.
heat o tori, heat någon timma innan födelsedag,
här ballade min kamera ur, som vanligt på fest. konstigt. hemgång iaf.
jag o B-man bestämde oss för att gå från gullmars o hem. tog ca 2h. puh! kallt så in i vassen också
kanske sista utelunchen för i år. chutney.
grambo va ute efter ett par nya skor
jag o grambo åkte till honom o drack pulverkaffe med glass. jag va så tokig att jag blandade allt i en mixer , och då blev det såhär

Heat firade sin födelsedag med att se bajen förlora mot kalmar tror jag, och sen drack
vi alla öl i hans ära på äckelbiten. gött mos.
så, då va det klart, annars så ser jag fram emot tiger lou's nya skiva, skatar miniramp, målar o dricker öl i veckan. Grambo och Mr fever fyller år på fredag också, icke att glömma.
see u laters haters.
indie

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

odör spånar

Mitt foto
är den plats jag visar mina verk på.