så ett litet klipp

idag har jag haft det bra. igår va jag seg, då drack jag nån folle o chillade. fast jag va smart nog att panta o göra god matlåda som jag hade nytta av idag. aja sen drog ja hem te mumpa å fiakde lite samt babblade lite. grymt slappt häng. tog mig ca 40 min från hjorthagen till örnsbronx, helt ok.
här kommer ett smakprov på en låt ja o fjodda skrev i helgen.

video
sen va vi ju på konstvända med skolan i fredags, fick reda på att efter det att jag avvikit så hade resten flummat runt på div vernissage o druckit vin o grejer. trist att man missade.
detta kort tog jag då iaf.
sen hittade jag en toa på bonniers konsthall som hade en kamera i toastolen samt en tv-skärm på väggen bredvid, så här ser det ut. försökte se mig själv genom vattnet, få se om ni gör det.

video
okej det va allt för idag, nu ska jag klippa o klistra lite.
later hater.
indie

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

odör spånar

Mitt foto
är den plats jag visar mina verk på.