raw shit.

sunday is funday har nån sagt, jag sitter här, lite bakis efter gårdagens äventyr på raw fusion. jag fick för mig att fuldansa o lyckades över förväntan då en random tjej sa det rakt ut, fan va du dansar fult sa hon hehe, lyckat med andra ord, jag sebbe o gurra va gubbarna för kvällen o d gick ju som sig bör.
annars så har det gått ett tag sedan jag senast uppdaterade. födelsedagar har firats,
film har spelats in, gallerirunda har gåtts o hösten är här. nu kommer iceonit hit o vi ska glida omkring. just ja, det finns numera en viss svampbob i krokarna. håll utkik.
bilder
charliebois födelsedag på äckelbiten
iceonits födelsedag på judit o bertil
u better believe it
höst.
perfekt eldbild på pudde.
ledtråd 1.
varför?

video
ledtråd 2.
jaja, nu ska jag dra.
god indie.

1 kommentar:

Jens Sandvej sa...

Nice work med svampbob! Fan va schysst

Bloggarkiv

odör spånar

Mitt foto
är den plats jag visar mina verk på.