the onion movie


bästa korvkortet någonsin. gayest snack in the world.

helgen går sakta över till vardag, jag har kommit på en grym dans, haft den bästa söndagen på väldigt länge och firat charlieboi o grambo med fest o massa öl.
idag (söndag) fixade jag o ozman en grym frulle, tog oss till en loppis med för lång kö, kikade på kläder knäppte kort på massa klockor o figurer, träffade mumpa o tori, fikade köpte kläder, fyndade, spanade in grym konst, sen slutligen så såg vi the onion movie, se den ni också, kanske inte för att den är bra, men för att den har ett så bra namn. kolla in lite bilder o film. yes

video
jag kallar den för "vansinne"

jag älskar vin, vin älskar jag.
påväg hem. ozman förvirrad o mumpa förbannad.

grym tavla av en snubbe som heter Markus Tarvainen. vernissage på art concept store på torsdag 18-22. åsögatan 148. kom o kika på riktigt bra grejer.
mer kort från helgen dyker kanske upp imorgon.
god indie. love.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

odör spånar

Mitt foto
är den plats jag visar mina verk på.