lemonad, elvismackor o rakknar

konst 1
konst 2.
okej, sitter här och har just druckit ett grymt gott
glas med lemonad, min egna blandning, supermumsigt, åt några elvismackor till det vilket heller inte är fyskam.
låten för ikväll o för en stor del iframtiden är "undrar" med rakknar, underbar. ta o kolla en denna mans myspace på en gång.
rakknar
klockan.
igår hängde jag med iceonit hela dagen,
vi åt mat på olearys,
iceonit försöker passa in.

hittade en hiss som tar dig två trappsteg. underbart. sen idag har jag kört i skolan. tills nu nästan. minus 2h.
för er som kommer ihåg den inbjudna parkleken från i våras. här kommer den i hösttappning. hehe. sjukt tråkigt.
så här såg det ut då.
okej nu ska jag äta upp min glass. ägglikör o fortsätta lyssna på rakknar.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

odör spånar

Mitt foto
är den plats jag visar mina verk på.