konstskola med allt som det innebär

cool.
lördag, uppe i ottan pga tidig hemgång igår. efter portättgenomgången igår så gick jag o mina kamrater, gurra, sebbe o johann till bolaget. vi skulle ta en öl i solen o sen arbeta. men icke. eller gurra o johann gjorde det, medan jag o sebbe erkände för oss själva att det minsann inte skulle bli nå arbete denna fredag, vi satte oss på skolans trapp o drack istället, tills allt tog slut, då spelade alla

vem där o drack rötjut, riktigt trevligt.
ateljen by night
sen ett försök att festa loss med några töser från tvåan men de hade gått då vi ramlade in i deras atelje. trist,
påväg te seeweed
så vi tog oss till sjögräs där jag tappade bort gurra o sebbe nästan på en gång, lite bladig irrade jag runt ett tag för att sedan skita i o glida in på hemköp istället. konstig kväll men det kan bli så ibland. speciellt när första ölen knäcks runt 13 30 tiden. men himla trevligt iaf. så nu har man väl gjort sig ett namn på skolan iaf. idag har jag massa ärenden, känns helt ok. kvällen är oviss.
bilder från igår.
vem där-klunsning
sebbe bjuder in.
rör ej sigges stilleben
sen hittade jag några underbara danskort med blixt på fejjan. detta på charlieboi som till synes inte riktigt får vara med.

och så ett kort på heat o grambo som tar sig några sällsynta moves.

nya tischor som är alldeles underbara.

japp, nu är det dags o börja dagen..
indie

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

odör spånar

Mitt foto
är den plats jag visar mina verk på.