det är vi som är grabbarna.


hej kamrater, helgen är snart till ända, det är söndag, jag sitter och saknar min vän fjodor the poet aka life in the lost lane.
vi har skjutit raketer
spelat in en låt, druckit öl,
sett At The Gates på debaser medis, som va grymt bra. riktigt ös med svett o blod o spott. och öl..
skapat masker mm. en alldeles underbar helg med full fart. liten sliten nu, men ändå inte så farligt som jag trodde, kommer väl imorgon som med träningsvärk. jag har headbangat mig till skönt värk i nacken så jag känner att jag lever iallafall.
bilder och filmer och historier kommer nu;

vi var på jam o testade gitarrer och annat, fjodda köpte plektrum och en axelrem. sen satte vi oss på the doors o drack för dyr öl. även fast den va grymt god. staropramen granat. götta. Alis bar har höjt sina ölpriser o så vi skiter i det nu för ett tag.
hookade upp med iceonit o "Glajder" för lite öl hemma hos iceonit.
Glajder är bäst på att vaxa curbs.
dags o ta itu med black balsam. lördag före konserten, den smakar skit. på riktigt.
påväg från konserten, svettiga o andrenalinstinna så vandrar vi hemåt med leenden på våra läppar.

fjodda hade en vision om en porträttbild på honom i samma stuk som denna bild på fidel castro, vi lyckade inte riktigt.. men skam den som ger sig.
det är vi som är grabbarna.

två grymma bilder på fjodda tycker jag.. slutet på kvällen, eller, inte riktigt för vi drack lite folle o så hemma..

nu kommer två bilder på heat o kalashnikov från någon helg sedan. vi va ute på shoppingrunda. heat hittade en lite för anglofilisk jacka medan kalashnikov inte hittade mycket förutom en skön soffa.

så får det bli för nuet, laddar upp lite filmklipp ikväll, pallar inte just nu,
ska bara äta gröt idag, orkar inte handla, med gröt ä gott.. ses senare. nu ska jag göra lite annat.
indie

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

odör spånar

Mitt foto
är den plats jag visar mina verk på.