äventyr i skogarna och skatefestivale.

hemma igen i mitt kära hornstull, lite trött men annars så är det lugnt, drömde en sån sjuk dröm inatt, tyckte mig se konturer av människor i lyan när jag vaknade upp. allt va väldigt verkligt. men men, hur va då min helg, jo den va himla trevlig faktiskt, inte alls så mycket drickande som jag trodde det skulle bli, vilket va skönt som tusan.
fredagens poolsession va grym, alla körde hur bra som helst, mest imponerande va juniorerna som rippade med bl a feta b/s smiths i stora poolen. och den är STOOOOR!!


sen va sluko o b-man nattvakter så jag hängde med dem o lite vin innan jag tackade för mig o drog hem o slaggade.
dag två va fylld med bra skating o massa tävlingar.
jag o Scara hade kassatjänst som vi skötte ypperligt, Scara gjorde också en grymt fin pärlplatta som sattes upp under söndagen.
campingen va fylld till bredden..

fjodor the poet kom förbi o hängde, vilket va himla fint o trevligt
flera lokala band öste under eftermiddagen,
o sen så satt vi hos jygglo o drack lite,
..b-man blir här nedslagen av scara..
kom till Trapper Bar tappade sugen o gled hem nästan fortare än vad jag kom. gatorna va folktomma. lördag i avesta.
söndagen blev det lite mer skate på för min del, men koncentrationen bröts då alla kids fortfarande öste o for ivägen för mig. trist.
måndagen va allt som vanligt, träffade fyrken o sluko vid parken, skatade o hängde lite innan mat, sen blev sluko lite sur vid skolan o knäckte brädan. då drog jag hem.
tåget mot Sthlm va fett försenat, o en gammal smygalkis som jag o mor min hjälpte på benen blev efterhängsen. typiskt.. så avslutades min avestavistelse.
krylan.
tog ca 3.5h från det att jag anlände i krylan tills det att jag fick hoppa av tåget vid centralen. puh.

video
filmat från gågatan
festivalen gick med plus, alla glada o nöjda, vilket är skönt när så många jobbar hårt för en grej liksom. snart ska min syster bli mamma o jag bli morbror. känns härligt, men konstigt. nu ska jag kolla upp om jag bestämt dubbelbokningar inför kommande helger o lite så
ha d göött så skriver jag snart igen.
indie

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

odör spånar

Mitt foto
är den plats jag visar mina verk på.