såja, nu ska ni få se...


i måndags va ja o fever ute i skärgården, kolla in indie piss offs-bloggen för vidare info, men den dagen innehöll en himla massa äventyr, vi har börjat ett projekt som kanske kommer bli klart imorgon. den som väntar får se. sen va det paintball i helgen också, regnigt o blött, stukade stortån gjorde jag också. fast den är på bättringsvägen så ni behöver inte va oroliga.
min kära vän Joss har flyttat hem till mig vilket känns himla härligt, vi kommer ha det grymt i lyan.
sen så har jag lyssnat på en hel del bra musik också. tipset från mig är johnossi, medis på fredag. gratis. tjo tjo. skatat har jag gjort och cyklat omkring på hojjen. kolla in lite bilder nu å dröm er bort.
mumpa i parken, med ny frisyr.
grambo, i parken, med sin vanliga frisyr.
åzzy hälsar på hos kalashnikov med gimpen som överraskning.
sen en liten film. che che checka.

video
okej, klockan är mycket så nu är det slut. sista budskapet:
olle o tompas juice kommer stå o kränga juice en gång till denna sommar. anledningen är tidsbrist. men vi meddelar när det blir. förhoppningsvis på måndag o då lä ni alla komma förbi. för då är det juicefest. väl mött.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

odör spånar

Mitt foto
är den plats jag visar mina verk på.