saker som har hänt och kommer att hända.

okej, har precis börjat lite mer på mitt o masens projekt. "sponge not worthy"
va hos grambo o hjälpte till att rensa hans garderob/förråd. fick såklart med mig massa bra grejs hem också. i måndags hade jag o stray vår sista juicedag, fast vi bara tokpressade till oss själva plus clay o två andra sköna nissar. så nu är det slut på juice för ett tag.
lite bilder:
jake the snake i förgrunden, äger en liten affär och älskar olle och tompas juice.

pressen redo och njutningen efteråt. stray och clay
stray köper äcklig kebab för sina vinstpengar bara mynt.
fint litet skatespot vid uni. va där o hookade lite prylar till sponge not worthy.

en gigantisk sopsäck. och grambo gör saker som äldre tanter inte trodde att ungdomar gör nuförtiden, nämligen mattpiskning
grundstadiet på sponge not worthy.
indie

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

odör spånar

Mitt foto
är den plats jag visar mina verk på.