Nike 08 och lite därtill

jovisst är det så, ni nollåttor har haft er dag, resten av dagarna på året tillhör oss dalamänniskor. så är det. men visst jag hade det trevligt på er dag. såg johnossi, stod i kö till en fest på kägelbanan som nike o sns hade. stort tack förresten, vi hade himla roligt där. sen har jag jobbat o hängt lite i hemmet.
knäppte en hel del kort på heat när han hängde som mest. han kan hänga han. o därmed basta.
visst ja, undrar hur det kommer sig att jag allt som oftast hamnar på skeppsbar, skumt. tappade bort mina nycklar men fann dom igen... på jobbet.
lite bilder:
fever vid datorn, solna, i regnet
det kallas förfest, fast jag vet inte.. bilden kallar jag
"computer prelude"
näe jag vet inte, men något är på gång. NIKE
jo detta är en storbildsskärm. finfint.
ta nu och lyssna på låten "50 ways to meet your lover" med Paul Simon. grym.
det regnar ute.
trist.
tjo.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

odör spånar

Mitt foto
är den plats jag visar mina verk på.