ibland bara måste jag.

okej det här kan säkert nån av er tycka är lite besserwissigt, men jag tyckte det va skoj så jag tänker visa det här ändå. jag gillar felstavningar o denna är faktiskt himla rolig. sista meningen är det som gäller:
Loaded åker denna veckan en station med tunnelbanan och går av på Slussen för att ställa till dans på Debaser Slussen. Som förra gången är målet "Svettdöden på Debaser". Så ni som inte riktigt införskaffade danskor i torsdags, gör det nu!

skumt att man behöver ha med sig ett gäng danskor till festen och inte dansskor. jag vet inte. kanske jag som har fel, men jag tror inte det faktiskt.
strunt samma. idag ska jag måla lite, hänga med nikki fever till tjallamalla, sen är det jobb till sena natten på någon middag för svt. känns väl helt ok antar jag.
indie

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

odör spånar

Mitt foto
är den plats jag visar mina verk på.