bara text, men en riktigt skum sådan.

en dröm.
skitmånga människor anlände i omgångar till min lgh, hade en gigantisk skärm i vardagsrummet som visade landskap, plötsligt satt en snubbe med en cigg i käften o jag undrade varför han rökte inne, jag gick ut, släckte den, jygglo kom ut, jag gick in. han satte upp dörren med en skateboard, jag tog bort den.
öste ut grejer på fönsterbrädet. någons mamma/bekant kom o skulle ge mig ett hemligt recept på
bullar, sen va jag o K. vid en brygga o badade, lite läskigt. jag hade gömt min väska i en blå sandlåda, såg nåt läskigt i vattnet, slog i knäet i botten när jag kravlade upp på bryggan, det va ett gäng dykare i vattnet som plaskade omkring. var plötsligt i vattnet igen, en liten kille höll ett hårt grepp om min arm, han hade hockeyfrilla och va utvecklingsstörd. efter ett par försök så fick jag honom att hålla i relingen till bryggan istället, då passade han på att köra in huvudet i en salladsmixer, jag försökte ropa o hejda honom, men lite av toppen på hans huvud skalades av i mixern. han fick ett sår men inget allvarligt. nån fick lite huvud i salladen.
sprang plötsligt iväg på jakt efter mina nycklar. massa hände höll på att trilla över en fågelskådares utrustning, hamnade på en stig som va fel, såg den rätta vägen ett 20 tal meter nedanför. hade ingen chans att komma dit då alla vägar ner var förstörda.
HOPP I TIDEN
sitter i ett rum med pudde o mor.pratar med K. på datorn fast hon har användarnamnet TANJA på msn. mötesplats vid en bänk bestäms, massa coola skatespots dyker upp, men pudde är inge sugen att stanna.
kommer till mötesplatsen. b-man står i vattnet o fastnar, äckliga djur simmar runt hans fötter.

sen vaknar jag och tycker mig se människor i mitt rum, jag ligger länge och iakttar, sen försvinner dom.
mystiskt.

idag är det jobb, sen lite skapande ikväll kanske. eller jo,, så blir det.
hej hojj

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

odör spånar

Mitt foto
är den plats jag visar mina verk på.