avesta, skate o balalajka



hej hopp mina trofasta läsare av denna blogg
heat har lånat ett playstation av grambo, och har därför inte synts till i veckan, kanske ska han med mumpa o alla på dans dakar i helgen som jag missar därför att jag ska te avestas skogar o förhoppningsvis skata betong. skateboardfestival o grejer. riggat för äventyr.
igår jobbade jag i bloms, fick tips om rave med blommor och bin av rave/långkalle som kom på besök. mycket trevligt.
sen på kvällen fixade jag o joss en hoj, drack massa rötjut, kollade på en dokumentär om gamla stockholm, samt lirade balalajka.
joss har inhandlat en sådan. mycket trevlig kväll.
idag ska jag dona lite innan jag hoppar på tåget mot skogarna. få se vad som händer.
så mina tips inför helgen är väl då:
dans dakar på lördag, gratis inträde o garanterat ös i gula villan vid universitetet.
börjar redan idag med en förfet fest på debaser medis. ett måste för danssugna
sponge not worthy på frammarsch.
och blommor o bin. såklart.
det va allt.
1..2..3..INDIE unite

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

odör spånar

Mitt foto
är den plats jag visar mina verk på.