okej gagnef är bäst

hej min fina hängivare av tomtar i min skalle..
nu är festivalen över, sitter här mitt i natten på en måndag. juiceförsäljningen gick hur bra som helst idag och livet börjar sakta glida tillbaka, fast med mycket mer bad, har idag hoppat från ett träd rakt ner i vattnet, säkert 3m. inte dåligt för mig som har fobi mot vatten som är mörkt.
Tänkte försöka återberätta skankaloss-festivalen som va i helgen, men jag tar bar o lägger upp en massa kort som får tala för sig själva. jag väljer ut mina favoriter för det är över 60 bilder o några videoklipp som togs. så här kommer min helg som faktiskt började redan i torsdags med en härlig eftermiddag/kväll med mr fever och straybomber.
se och njut.

skinnarviksberget, på första bilden är det challe som lärde mig mycket om ravekulturen i vår underbara stad. tack för det!

video
en tävling mellan stray o fever som ägde rum på skeppsholmsbron. fever vann med marginal. men det va jämt ett tag i början
Så,, okej, nu kommer det en massa bilder o en del kommentarer, resten får bara finnas i historier och folks minnen. enjoi'



1, grambo med helgens inköp 2. lägg märke till texten i marken
3. underbarAnna med lite öl o lite mask. 4. Erk på grönbete 5. i början.



1.grambo med en lagom dos solloitonn2.idyllisk 3.inte så idyllisk..eller! 4.pjerski med fin huvudbonad. 5. kjäll vann alla pingismatcher, pjerski vann ingen


1. jag o vlademar va väldigt lika 2. tallest man on earth som hellre skulle vilja va en badbyxa
3. marvey karl iförd sin badbyxa. 4. dalarna



1. vlademar=lera 2. dalarna 3 och 4. marvey karl iförd sin lerdress
5. dalarna


det äkta paret!
en snubbe som lirade musik, fast killen hela dagen va mumpa som lirade den finaste av låtar, oförglömligt ögonblick.


1. flumvlademar
2. marvey karl favoriserar
3. sommarvlademar
så, många bilder finns inte med här, men dyker säkert upp någon gång, nu så längtar jag till nästa år som om möjligt kommer bli ännu grymmare.
gött mos!!!!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

odör spånar

Mitt foto
är den plats jag visar mina verk på.