vill börja detta inlägg med att visa er denna underbara bild på Gary och mig. gjord av Tori Asphalt. helt suverän. Tack så jättemycket.

alltså, jag är alldeles för dålig att köra uppdateringar här, ska bli bättre mina tappra läsare jag lovar..
först innan vi tar itu med helgen så vill jag bara skriva vad som hände mig ikväll..
11/12 kl 1830. klev ut ur hissen på bottenplan, stänger grinden och skiter nästan ner mig av rädsla då jag inte uppmärksammat den lilla hunden som uppenbarat sig bredvid mig, hade jag inte snabbt insett att det va just en hund hade det antagligen funnits en röd fläck på väggen i mitt trapphus just nu, och en förfärad matte/ husse ( vet inte riktigt skillnanden där).
ja ja sen den 4:e har följande hänt.
Jag o Larsa har skatat frysen (den 6;e), dock så stängde det tidigare just denna dag så det blev bara 40 min. lagomt tills man byggt upp ett redigt sug för mer.
Jag och Nikki hade en härlig kväll på fredagen, pratade mycket om kreativitet, hur man tacklar och vad som folk gör fel... eller ibland rätt.
början..mitten..slutet..
när jag skulle åka hem den kvällen så va ena uppgången i solna låst. betvivlad frågar jag hon som också lyckats anlända i samma tidpunkt som jag,
- vad vi ska ta oss till,
-vi kutar till nästa, vräker hon ur sig. och så börjar en springtur herr Gravel sent ska glömma, full av öl ragglar jag det fortaste jag kan, och vi hinner i sista sekund, utmattade och lyckliga hinner vi med tåget.
i segerruset vill jag fånga både henne och mig på kort, men lyckats bara med att få med en helt slut mig själv. så ni kan tro på denna historia eller inte..
lördagen började lite segt. träffade Chris Heat, lagkapten, holmen och grambo för lite utmärkta mackor på subways för att sedan glida till arkitekturmuseet och rösta på tripp tratt trubbel, underbar kreation i pepparkaka, tycker att ni andra borde följa detta exempel och rösta ni med. Det jobbar en underbar människa på museet, mer säger jag inte.
Vi reste sedan med tåg till brommaplan för lite fotbollssparkande i två svettiga timmar. Klockan blev närmare sju innan jag hamnade hos heat i HighValley,
där min nyfunne vän dworek befann sig med vänner. Dworek är en tung polsk vodka som sätter spår i både dig , dig och mig.
vi åt och drack, drack och åt och så gjorde vi såhär..
m&m the pirate fick inte smaka en tugga av dessa girihetens bukar.
holmen kom på att han minsann ä en jäkel på att boxas med sig själv. Han är för övrigt på semsester nu.. ska te nya zeeland och smaka både oliver och vin. smarrigt!!

vi snirklade oss via en taxi genom förorten in till medis för att träffa Charlie inne på imperiet, vilket blev ett kärt men ack så kort besök då vissa fått för många järn innanför västen och inte längre va välkomna.
så vi tågade vidare mot ARTFACK där bara Grambo lyckades med konststycket att både komma in, jobba extra och träffa Marvey Karl. vi andra ( nu bara jag och lagkapten) fixade en hemresa.
söndagen va skit, min käre vän dworek från gårdagen visade inte de kärleksfulla känslor han avgett kvällen innan utan visade snarare på ren ondska och rörde till det ordentligt bland mina stackars celler.
men helt tomhänt blev söndagen inte då det bjöds på detta..
önsketänkade stort skägg på en ack så sliten gosse. Street.
en stor rot. på promenad med sin fot..

måndag och tisadag har tuffat på i vanlig takt,
en av mina klasskamrater sågade itu en gris.
jag visade kortfilmen som blev en omedelbar succe såklart.
lite bilder från behind the scenes av KIR-LIR- en liten film om möten.. eftertraktade jag vet, men den som väntar på något gott...
först lite kir till mig, sen grabbarna, Nikki, Ragge och Trey. sedan servitör Straybomber, en scen filmas in och en liten bit mat. trevligt. vill ni ha mer... okej då vassegoa!!
lite liten mr stray..
förberedelser..
väntan kunde ibland bli lång för filmens stjärna.. Nikki Fever, till synes otålig men lugn som en filbunke.
ge oss bara vad vi vill ha..KIR!
just ja, igår rullade jag o Kacke lite i tunnelbanan, dirt on your shirt.
idag spenderades kvällen hos Carlie, med snack om roadtrip, folköl och lite fotboll. jag ville se äntligen hemma men det satte lagkapten stopp för minsann.
önskar mig en smidig polaroidkamera till Jul. som om tomten ser detta.. tro inte på allt du ser..
kommer en snabb uppdatering på torsdag kväll nångång, där ni får veta lite om helgen som kommer med mera..
då säger vi så.. sov gott vakna torrt.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

odör spånar

Mitt foto
är den plats jag visar mina verk på.