shades from shutter in the gutter

vänner, läsare, fans.. hör upp ty det nya året är nära.
hur har då det varit. 2007. jovars, ett riktigt bra år, Accelerator, Riga, kryssning, gagnef, kärlek, förlorad kärlek, förälskelser, besvikelser Dosmanpremiär, skatetävlingar, skola, jobb, semester, bästa vänner... och så ångesten som kommatecknet.
listan är lång på vad detta år har erbjudit.
just nu lyssnar jag på conny nimmersjö och sköljer ner musiken med öl från spendrups. har varit en Skön jul i AwestA, såg Arn, helt OK. fortfarande ont i tån, jobbar på arkitekturmuseets cafe Bloms. god indie på er!
ska till Hedemora och fira nya året. fest i kloster.. tror jag, alltför sena kvällar denna vecka blandat med ruskigt tempo i bloms gör mig dödare än dig en kväll som denna. men jag kämpar.
kanske uppdateras det en gång till innan nyår. men om inte så önskar jag er ett fint nyårsfirande.
just ja, har fått en eltandborste, men inte vågat använda den.

före hatt och efter hatt.
jag, strax före landning.
pusslet från helvetet. Tack stina, verkligen..
plast, för plötsligt illamående eller ghettostilen.
jag har varit på imperiet med Charlie, jaylane och Heat bland andra. Och vi hälsade såhär.
man ser den inte så bra, men charlies alldeles alldeles underbara flanellskjorta skymtar till där.
hemma hos nikki, och jag har fått ny frisyr. vi har även fått våra superhårda shades. som vi visar här nedan


öl, shades och ny frisyr, nikkis lya är full av möjligheter.
lite stel, kanske satt ur spel.
mot hunger finns botemedel i nikkis lya, här testar han en äkta köttmacka.
mums!

så snygg. nikki.
här följer bilder från min promenad från min systers hus och hem till mor i AwestA

fint visst.

jag o nikki på nada, vi träffade döden, ledaren i the royal fuck-ups. hon va här på besök och vi stapplade dit. träffade Mac Khan, dödens snubbe, plus några till. en snubbe där i sällskapet menade att det finns bra ställen att gå ut på runt östermalm. jag menade att det inte finns det.
iallafall så rykte gängledarna ihop.
ouf, döden dödas av nikki medans..
mac Khan bara tittar på.
när vi lämnat av fuck-upsen så gick jag o nikki mot nattbussen. och plötsligt såg vi detta. en polis som krockat med en annan bil, mitt i natta.
nattbuss med fanan högt. dock missade vi vår hållplats och fick vandra över en liljeholmsbro under isvindar. också detta mitt i natta

godnatt
och med det bedårande fotot lämnar jag in för denna gång. nu ska jag dricka bärs som om det vore bärs.
en liten dikt om hur det kan kännas, känns kändes..
mina ögon de svider
JAG mot sömnen strider
det är hårt att vara nykter i dessa tider
JAG älskar öl men hatar cider
är det du eller JAG som lider
ut ur stormen någon av oss rider
Vem?

tack och på återseende
förresten. leta upp svampbob fykant i fransk version på youtube. kanske har jag redan tipsat om detta men gör det och skratta gått.
puss.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

odör spånar

Mitt foto
är den plats jag visar mina verk på.