ostbågar och akuten..

just i detta nu höres snarkningar från iceonits lilla kryp in. han har börjat sin praktik på en känd reklambyrå, verkar gå åt hårt på honom då han väljer att sova bort den obligatoriska onsdagsölen på judit och bertil.

annars då. idag är det den 7:e nov. jag har just varit med stray och clay från IPO och sett nikki med klasskamrater framföra sina alster. riktigt kul. Nikki var såklart bäst, men nästan alla va grymma.. väldigt annorlunda. bjudvinet va dock lite för sött, men man ska ju inte klaga..
har själv haft det lite tungt, men så är det ibland, man lä tillåta svackorna i livet..
Helgen som va.
Brollan och slukarn kom på besök från AwestA. slukarn gjorde vissa missar i bokningen, vilket resulterade i att han fick betala 435;- enkel biljett istället för 105;-. sen glömde han plånboken på tåget, men den fick han som tur var tillbaka. på fredagskvällen skulle vi, ett par gubbar till dra och bada och dricka öl. men pga alla helgona så va haket stängt. vilket va en smärre chock för oss alla. besvikna drog vi hem till mig för ölintag.

mange visar stolt upp sina fina shorringar, som aldrig blev använda oturligt nog. han hade även en passande badhandduk i samma färger. fint!
det gick bra för dom allra flesta. så efter ett tag drog vi till judit. lattjo stämning. som vanligt. jag o slukarn hoppade senare in i taxi som tog oss till solna. där sarah o nico hade fest.

riktigt fina bilder därifrån. sen drog vi inåt horsan igen för lite mer öl, lite bråk o en halvtråkig efterfest..
fast jag fick träffa benicio.. vem ser hårdast ut killen till höger eller killen till vänster...
lördagen så drog vi och skatade lite runt om i sthlm. gick väl sådär för både mig o slukarn. vädret peppade inte heller direkt.
slukarn fick sig lite värme iallafall.
så lite småbesvikna åt vi en härlig middag på chutneys för att sedan fixa alkohol till kvällen.
slukarn blev lite trött efter stadens intryck.
blev ju här i horsan som förfesten gick av stapeln. kanske pga att vi skulle på club king kong på sjöhästen.. stockholms bästa klubb.
brollan bjöd up massa gamla polare från sitt liv här i sthlm så vi va ett par stycken som skrattade o levde om.
bara några av oss gled in på sjöhästen och där va det livat. brollans gäng gled först till judit ( där för övrigt iceonit hade suttit hela dagen) och sen till ett hak vid fridhemsplan. där en del riktiga tråkigheter ägde rum vilket resulterade i kaos och.. sent avslut. nåja. vi andra hade det himla trevligt i horsan,speciellt jag tror jag, men nu har jag skrivit för mycket. ska låta bilderna tala.. hoppa på tåget, vilken plats vill du ha??

slukarn, med goa gubbar o god mat..
viggo gillar också god mat.
efter ett par kalla på judit kan man hamna i dessa sitsar.
hoho.. eller i den här..

viggo med tyskhatt.. o så har vi eric som pekar mot de fina färgerna han trånar efter..
jag,
en charlie så glad att det nästan hörs på bilden.
slutet för någon... och början för någon annan.
söndag.. ingen bra söndag för mig..
visst. detta inlägg blev lite censuerat, men vissa saker ska inte berättas för någon, lördagsnattens tråkigheter bla.
inga tips denna gång. de kommer på torsdag.. imorgon. puss på er. men mest till 'underbar'


1 kommentar:

erik sa...

fan, den där bilden kommer bli min död

Bloggarkiv

odör spånar

Mitt foto
är den plats jag visar mina verk på.