bordsdukar och klappbord

sitter med en folle i handen, tyckte det kändes rätt efter mitt sökande efter den perfekta bordsduken, som jag faktiskt hittade, den ska användas i ett projekt som ni kommer få se prov på om någon vecka.. medan jag va ute på detta äventyr så hittade jag ett så himla grymt skatespot, så till alla intresserade. njut och längta

när jag tänker efter så känner jag igen iallafall sista kortet från bellows-filmen.. grymt ställe iallafall. plaza de ???
hela eftermiddagen pinades jag av ett enormt sug efter en toalett, klarade mig hela vägen hem..puhh, inte kul när det blir så aktu och ingenstans att ta vägen. man måste ha viljan..

Igår traskade jag runt i solna i ungefär 3 h innan jag hamnade hos viggo för lite mat o fotboll,
en match som va värdelös 90% av tiden.
himla trevligt, tydligen så om man köper sandwich i multipack så är ändå storleken på dem som vanliga. kul. kapten spikrak är på ingång och pudas o pudas vill ha mig till sjöhästen, får se..
ska förhoppningsvis bli klippt imorgon, få se hur det går, förra försöket gick ju som visat inget vidare..
lyssnar på STAHLPLATTEN, får mig att vilja euforidansa mig svettig i en svettig lokal tillsammans med massa andra svettiga människor.. helg....
Kanske kommer jag att synas när Ken ring, sveriges bästa rappare står på scen på lördag, eller kanske inte.
få se hur helgen ter sig, och det får ni också göra. fridens lilja.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

odör spånar

Mitt foto
är den plats jag visar mina verk på.