you got it all...wrong

okej, mycket kan förklaras i ord men inte allt. här sitter jag, lite för tidigt berusad på rövin och the hives. jag o iceonit kör hives marathon. deras nya skiva är ett absolut måste. vi klunsade om vem som skulle få köpa skivan, det blev iceonit. men jag kommer köpa den i smyg. här nedan följer bilder från när jag o min klass va på oktoberfest på skolan.. nyckelviken. och detta är vad jag valde att minnas.
alltså. gårdagen:
anna berättar att hon känner igen rummet från äntligen hemma.
hanna tycker att tyskland och bling hör ihop.. josefin håller med.
anna träffar bethoven. och jag fotade detta historiska ögonblick.
här visar jag att man minsann kan ha kul i tyskland också. bitte.
molly o stina är så jävla braaaaa.. här sitter de o är bättre än dom flesta.
anna håller inte mä om att fem myror ä fler än fyra elefanter..
anna ser att klockan ä 4:20.. ta tillbaka tiden!!!
här vet jag inte va som händer.. förutom efterfest.. förstås.. ANNA!!!!!!!!
här sitter jag o molly och dricker för oss själva. tillsammans.
en fot med en fin strumpa på. Anna.
iceonit tycker att stina beter sig konstigt.
nu är jag här. på en cykel. med en kepa. i lidingö.. sent.
sista bilden. jag, med en cigg i hornstull. lite efter detta ringde anna o meddelade att hon va hemma. som planerat.. godnatt

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

odör spånar

Mitt foto
är den plats jag visar mina verk på.