tillbaka efter havsäventyr



2 bilder, en på en go gubbe som fotar, och så mig öl och riga. trevligt. visst!
JAHOPP, då va man här igen, stockholm, jag missade POP dakar, vilket va trist, men åland va grymt, fest, sand, nattbad, fylla, fotboll.. listan kan göras lång, jag har bytt plats på huvudände och fotände i min säng. funkar inte nå vidare, drömmer om konstiga grejer som mjölkpallar, satanstecken. samband mellan dessa får ni försöka luska ut själva, för jag fixade det inte..
Har lärt mig brodera, en grej jag inte kunde för en vecka sen. himla kul faktiskt. funderar på facebook, men det blir nog inget av det, har nog med saker att hinna med..
olika ideer.
fota andra människor som fotar se 1;a bilden
stretchningar är kul.
sommaren verkar sitta på flyget mot andra breddgrader tillsammans med flyttfåglarna. trist.
har en del texter på min www.myspace.com/sipahh. kolla in det så får vi se vad ni tycker.
nu ska jag dricka upp mitt vin. leka med kladdkritor och drömma om något annat, jag försökte vända sida men jag klarade det inte. man kan tydligen inte välja sida.
sov gott vakna torrt.
visst ja, fått ett par schyssta dojjor av Anders. min andra skotokiga vän.
persika är dagens ord.
håjj

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

odör spånar

Mitt foto
är den plats jag visar mina verk på.