sjukt mycket...

hej alla som läser detta. jag har sjukt mycket och berätta sen senast, men klockan har slagit sängen för ett tag sedan så detta blir bara en föraning, en liten teaser om ni så vill.
nästa blogg kommer handla om: kortfilmer, derby, biljettpriser, skola, fest, judit och bertil, mm. plus en massa bilder. äventyr och drömmar kommer behandlas. tills imorgon så får ni hålla till godo med en text jag skrev klart igår.. inte en av mina bästa, flera finns på min myspace-blogg. www.myspace.com/sipahh. därifrån får ni klicka er fram till bloggen.
mycket nöje.. eller nåt.

Apelsinträd växer ur mitt badkar.

Ibland så tröttnar jag på allt det här
då målar jag upp en helt ny sfär
här lever jag med hallonbuskar och apelsinträd
det är spännande med en egen fantasivärld

där det finaste vinet rinner i himmelska bäckar
jag sitter där berusad och tecknar
en blomma som aldrig vissnar, växer, så fin så fin
blir ömt omhändetagen av de frommaste av bin
Allt är så vackert ingenting är fult
det enda som är konstigt är att vattnet är gult

Det är då jag plötsligt vaknar till
vaknar fast jag inte vill

Finner mig full och nerpissad i ett badkar
full av alkohol och ångest, ligger jag bar kvar
verkligheten tar över, bara tar och tar
tror inte på att den som spar han har
MINNESFÖRLUST..
förlust av mitt eget minne
tänker för mig själv att detta är vansinne

FÖRLUST..

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

odör spånar

Mitt foto
är den plats jag visar mina verk på.